Raději být připraven a nepotřebovat, než nebýt připraven a potřebovat!

V případě, že musíme doma zůstat v karanténě či se z vlastního rozhodnutí rozhodneme omezit náš pohyb, je v dnešní době nezbytné být ve spojení s okolním světem - rodinou, známými, kolegy, úřady funkčním a s spolehlivým telefonem.

Co je zapotřebí zkontrolovat, abychom nebyli zaskočeni nefunkčností?

1. Dotyk a LCD reaguje, jak má
Na LCD mohou být praskliny a zdá se, že vše funguje, jak má. Často pak stačí drobné ťuknutí a displej přestane reagovat. Řešení: někdy pomůže přelepení LCD tvrzeným sklem, aby se nám nerozpadl, ve vážnějším případě pak výměna skla nebo displeje.

2. Funkční baterie
Zkontrolujte si, zda baterie má aspoň 85% své kapacity. iPhone má ve svých zařízeních SW, který kapacitu zobrazuje. Na Androidy je nutné aplikaci na měření kapacity baterie nainstalovat (čísla někdy zkreslují.). Pokud vám kapacita klesla pod 85%, telefon se může začít vypínat v situacích, kdy to nejméně potřebujeme, reaguje na změny teplot, nabitá baterie na 30% např. po jednom hovoru klesne na 0 apod.  Řešení: výměna baterie.

3. Funkční nabíjecí konektor
Nabíjíme, telefon různě obracíme, kroutíme kabely a nabití se nám prodlužuje a nebo nejde vůbec. Trávíme tím náš drahocenný čas a ztrácíme nervy! Řešení: vyčištění nabíjecího konektoru v 80% problém vyřeší. Zákazníci jsou překvapeni, co všechno v konektoru uvízlo. Pokud nemáte dostupné technické pomůcky, nedoporučujeme to dělat svépomocí, neboť hrozí poškození konektoru. V případě, že nepomůže vyčištění, je nutné nabíjecí konektor vyměnit.

4. Funkční kabel a nabíjecí adapter
Není nic nepříjemnějšího než zjistit, že problém není v baterii telefonu, ale náš kabel (nedávno koupený) prostě nefunguje. Kabely se v místě ohybu rychle poškozují. Nabíjecí adaptery často necháváme v zásuvkách, přehřívají se a „odcházejí“. Doporučuje mít, především v současné době, v rezervě jak kabel, tak adapter.

Se vším z výše uvedeného vám rádi pomůžeme!
Seniorům (občanům nad 65 let), nyní jako jedna z mála firem c ČR, nabízíme diagnostiku zdarma a slevu 20 % na veškeré opravy. Stačí se prokázat nějakým průkazem.

V dnešní době, kdy zvažujeme, zda vůbec někam jít, využijte náš rezervační systém. Najdete jej zde: https://www.iloveservis.cz/rezervace/. Vyberte si pobočku, která je vám nejblíže a vám vyhovující čas. Naši pracovníci se pak s vámi spojí ohledně detailů vaší zakázky. Upozorňujeme, že vzhledem k tomu, že většina náhradních dílů se vyrábí v Číně, dostupnost některých je v současné době prodloužena. Neváhejte a řešte situaci hned, abyste pak nebyli zaskočeni!

iLoveServis - servis, co myslí za své zákazníky!

Adam Pavelka,
zakladatel

Tipy pro Vás

Přinášíme novinky ze světa mobilů a našeho života

Autorizovaný vs. neautorizovaný servis

Hlavním rozdílem mezi autorizovaným a neautorizovaným servisem telefonu je v tom, kdo servis provádí. Autorizovaný servis je prováděn oficiálním servisním partnerem výrobce telefonu, zatímco neautorizovaný servis může být prováděn jakýmkoliv jiným servisem či opravářem, který není oficiálním servisním partnerem.

Pokračovat ve čtení

MacBook

MacBook je řada notebooků vyráběných společností Apple, která se vyznačuje vysokou kvalitou zpracování, výkonností a spolehlivostí. MacBooky jsou oblíbené především mezi profesionály, studenty a všemi, kteří potřebují spolehlivé a výkonné zařízení pro práci, tvorbu a zábavu.

Pokračovat ve čtení

iPad

iPad je tablet vyráběný společností Apple, který byl poprvé uveden na trh v roce 2010. Od té doby se stal velmi populárním nástrojem pro práci, zábavu a vzdělávání.

Pokračovat ve čtení

Zajímá vás více ze světa
mobilních telefonů a techniky?

Zobrazit další články
Opravujeme zařízení také těchto firem