FAQ - na co se nejčastěji ptáte.
Často kladené dotazy
1. Provádíte opravy na počkání?
Téměř všechny opravy provádí naše společnost iLoveServis na počkání v rozmezí 30 min až 3 hodin, případně nejpozději v ten samý den, kdy mobilní telefon, tablet nebo MacBook přinesete. Záleží na druhu a závažnosti závady, nebo na samotném modelu přístroje. V neposlední řadě délka opravy závisí také na dostupnosti náhradních dílů. Včasnou expresní opravu si můžete zajistit pomocí rezervace na našich webových stránkách, kterou online provedete prostřednictvím odkazu: www.iloveservis.cz/rezervace. Můžete také přímo zavolat na kteroukoliv z našich poboček iLoveServis a ověřit si, zda-li je náhradní díl skladem, či jaká je délka opravy.
2. Jaká zařízení a značky opravujete?
Opravujeme mobilní telefony, tablety a MacBooky. Nejčastěji značky Apple, Samsung, Huawei, Xiaomi, Honor, Sony a další. Dokážeme však opravit jakoukoliv značku a závadu, pokud na daný přístroj lze u našich dodavatelů zakoupit díl adekvátní kvality.
3. Budu mít od Vašeho servisu záruku na opravu?
Ano, záruka je samozřejmostí. Společnost iLoveServis poskytuje na každý náhradní díl záruku v délce 24 měsíců a protože si za kvalitou naší práce stojíme, poskytujeme na provedenou práci dokonce doživotní záruku. V případě výměny samotné baterie se na její životnost vztahuje půlroční záruka.
4. Máte všechny náhradní díly skladem?
Na modely značky Apple, Samsung, Huawei, Xiaomi, Honor, Sony a další, máme většinu náhradních dílů skladem. Náhradních dílů je však velké množství a není možné mít vždy všechny díly skladem. Zákazníkům proto doporučujeme si před plánovanou návštěvou naší pobočky ověřit dostupnost dílů telefonicky. Spojit se můžete přímo s jednou z našich poboček iLoveServis, kterou si přejete navštívit. Kolegové Vám rádi vše telefonicky sdělí.
5. Co je LCD originální kvality?
Jedná se o originální displej s vlastním sériovým číslem. U tohoto displeje je také možné dělat separaci skla a v případě rozbití vyměnit pouze poškozené dotykové sklo, nikoliv celý displej.
6. Co je LCD Prémiové kvality?
Jedná se o „zlatou střední cestu“ s dobrým poměrem cena/kvalita. Použité technologie OLED, AMOLED či INCELL. Pozorovací úhly, podání barev, citlivost dotyku, oleofobní vrstva a další vlastnosti jsou téměř totožné s originálem. LCD premiové kvality volí 80% našich zákazníků. Byť LCD prémiové kvality téměř nelze rozeznat od originálních, může být oproti původnímu displeji patrná změna v podání barev.
7. Disponujete originálními náhradními díly na všechna zařízení?
U velké části našich oprav využíváme originální díly. Ne vždy je však možné tyto díly zakoupit, neboť samotný výrobce jejich distribuci neumožňuje. Pokud využijeme pro opravu díl od jiného výrobce, dosahuje vždy obdobné kvality. Na všechny náhradní díly poskytujeme stejnou záruku 24 měsíců. Na kvalitu naší práce dokonce doživotní záruku.
8. Vystavíte mi po opravě technický posudek?
Ano. Naši odborní pracovníci na expresních pobočkách v sedmi městech České republiky Vám na vyžádání vystaví veškeré potřebné dokumenty k opravě. Technický posudek je zpoplatněn částkou ve výši 200 nebo 490 Kč.
9. Je možná nějaká sleva z opravy?
Máte na jednom zařízení více závad, nebo nakupujete více kusů příslušenství pro Váš telefon? Pak Vám rádi poskytneme slevu! Výše slevy je 20-25% a bude se odvíjet od množství a typu závad. Pokud nás navštívíte například s prasklým displejem, nefunkčním mikrofonem či Vám nejde zapnout telefon a my během opravy zjistíme ještě vadu baterie, zaplatíte plnou cenu za opravu Vámi hlášené závady u chytrého telefonu, ale baterii již můžete mít se slevou až 25%. Sleva bude uplatněna na levnější opravu.
10. Provádíte i diagnostiku závady? V jaké ceně a jak dlouho trvá?
Diagnostiku závady Vám kvalitně a rychle provedeme na všech našich expresních pobočkách iLoveServis. Pokud při diagnostice zjistíme závadu a bude provedena oprava na přístroji, je navíc diagnostika zcela zdarma! V případě, že nelze Vaše zařízení opravit, nebo si zákazník další zásah již nepřeje například z důvodu nerentabilnosti, je odborná diagnostika zpoplatněna částkou 290 Kč. Délka diagnostiky závisí vždy na míře poškození. Může trvat 1-2 hodiny, ale také několik dnů.
11. Musím opravu reklamovat. Jak mám postupovat?
Máte pocit, že po opravě Vašeho zařízení nefunguje vše správně? To nás velmi mrzí a uděláme vše pro Vaší maximální spokojenost. Zastavte se prosím na pobočce iLoveServis, kde jste si opravu nechali provést. Časový horizont na vyřízení samotné reklamace je do 30 pracovních dnů od předání přístroje. Vždy se však snažíme vyřídit reklamaci co nejrychleji buď na počkání, nebo nejpozději do 3 dnů. Při reklamaci mobilního telefonu Vám po dobu jeho opravy rádi za drobný poplatek zapůjčíme náhradní telefon.
Certifikovaní technici opravují i do 30 min!
Expresní servis mobilních telefonů
Jaké zařízení potřebujete opravit?
Nejčastěji opravujeme:
Každý den otevřeno
Našich 10 poboček má většinou otevřeno
7 dní v týdnu od 9:00 do 21:00.
Doživotní záruka
… na veškerou práci od našich
certifikovaných techniků.