FAQ - na co se nejčastěji ptáte.

Často kladené dotazy

1. Provádíte opravy na počkání?

Téměř všechny opravy provádí naše společnost iLoveServis expresně, tedy na počkání, případně nejpozději v ten samý den, kdy mobilní telefon, tablet nebo MacBook přinesete. Samozřejmě záleží na druhu a závažnosti závady, nebo na samotném modelu přístroje. V neposlední řadě délka opravy závisí také na dostupnosti náhradních dílů a vytíženosti našich profesionálních techniků. Včasnou expresní opravu Vám zajistíme pomocí rezervace na našich webových stránkách, kterou online provedete prostřednictvím odkazu: www.iloveservis.cz/rezervace.

2. Jste autorizovaný (záruční) servis?

Společnost iLoveServis je v první řadě pozáručním servisem. V případě potřeby můžeme našim zákazníkům zprostředkovat záruční opravu u našeho partnerského autorizovaného servisu. Pokud vlastníte model Apple iPhone, můžete využít možnost tzv. převzetí záruky. Jedná se o doplňkovou zpoplatněnou službu ve výši 1 Kč. V případě bližších informací kontaktujte naši bezplatnou infolinku na tel.: 800 886 688. K dispozici Vám jsme každý den od 9 do 21 hodin.

3. Budu mít od Vašeho servisu záruku na opravu?

Ano, záruka je samozřejmostí. Společnost iLoveServis poskytuje na každý náhradní díl záruku v délce 24 měsíců a na provedenou práci dokonce záruku doživotní. V případě výměny samotné baterie se na její životnost vztahuje půlroční záruka.

4. Bude po opravě přístroje dále zachována voděodolnost?

Vzhledem k tomu, že jsme pozáruční servis, nemůžeme voděodolnost garantovat, ale jsme schopni ji obnovit. I v tomto případě se jedná o doplňkovou službu, kterou provádíme expresně na pobočkách. Celková obnova voděodolnosti trvá zhruba 40 minut. V případě jakýchkoliv dotazů nás neváhejte kontaktovat na naší bezplatné infolince 800 886 688, a to každý den od 9 do 21 hodin.

5. Vystavíte mi po opravě technický posudek?

Ano. Odborní pracovníci v našich expresních pobočkách v sedmi městech České republiky Vám na vyžádání vystaví veškeré potřebné dokumenty k opravě. Technický posudek je zpoplatněn částkou ve výši 200 Kč.

6. Disponujete originálními náhradními díly na všechna zařízení od společnosti Apple?

Vždy záleží na značce přístroje. Některé díly jsou originální, jiné jsou vysoce kvalitní druhovýroba. Jedná se však o maximálně kompatibilní díly s daným modelem. Na všechny náhradní díly poskytujeme záruku 24 měsíců. V případě problémů lze opravu reklamovat na kterékoliv expresní pobočce iLoveServis, kde Vám naši profesionálové ochotně a rychle pomohou.

7. Musím opravu reklamovat. Jak mám postupovat?

Pokud budete mít pocit, že Vaše zařízení nefunguje správně a mohlo tak dojít k pochybení v průběhu servisního zásahu, je nutná Vaše osobní návštěva na pobočce iLoveServis a předání přístroje k posouzení. Zákon stanovuje lhůtu na posouzení ve složitějších případech do 3 pracovních dnů. Časový horizont na vyřízení samotné reklamace je pak do 30 pracovních dnů od předání přístroje. Většinu reklamací jsme ale schopni vyřešit opět na počkání, nejpozději však do 3 dnů. Při reklamaci mobilního telefonu Vám po dobu jeho opravy rádi zapůjčíme náhradní tlačítkový mobil zcela zdarma nebo iPhone za poplatek 100 Kč.

8. Je možná nějaká sleva z opravy?

Ano. Na všech našich expresních pobočkách po celé ČR nabízíme svým zákazníkům slevu ve výši 25% na druhou i další závady v rámci jedné opravy. Pokud tedy přijdete například s prasklým displejem, nefunkčním mikrofonem či Vám nejde telefon zapnout nebo nezvoní a my během opravy zjistíme ještě vadu baterie, zaplatíte plnou cenu za opravu Vámi hlášené závady u chytrého telefonu, ale baterii budete mít již s 25% slevou. Sleva bude uplatněna vždy na levnější opravu.

9. Provádíte i diagnostiku závady? V jaké ceně a jak dlouho trvá?

Diagnostiku závady Vám kvalitně a rychle provedeme na všech našich expresních pobočkách iLoveServis. V rámci opravy zařízení je navíc zdarma a není třeba žádná rezervace. Délka závisí na míře poškození, ale většinou trvá 1 až 2 dny. V případě, že nelze Vaše zařízení již opravit, nebo si zákazník další zásah již nepřeje například z důvodu nerentabilnosti, je odborná diagnostika zpoplatněna částkou 250 Kč.

10. Máte všechny náhradní díly skladem?

Na nejžádanější modely značky Apple, Samsung, Huawei, Xiaomi, Honor, atd., máme většinu náhradních dílů skladem. Zákazníkům ale i přesto doporučujeme si před plánovanou návštěvou naší pobočky ověřit dostupnost dílů telefonicky. K dispozici jsme každý den na naší bezplatné infolince 800 886 688.

11. Kde najdeme Vaše pobočky?

Společnost iLoveServis má celkem 11 expresních poboček v 7 městech České republiky. Najdete nás v Praze (Atrium Flora, Galerie Butovice, Westfield Chodov), Brně (Vaňkovka a NC Královo Pole), Olomouci (Olomouc City a Šantovka), Ostravě (Avion Ostrava), Českých Budějovicích (Géčko Budějovice) a v Liberci (Nisa Liberec). Otevřeno pro Vás máme každý den včetně víkendů od 9 do 21 hodin. Disponujeme také více než 50 sběrnými místy po celé ČR.

12. Rád bych napsal recenzi na opravu a podělil se tak o své zkušenosti s Vámi. Je to možné?

Všech recenzí našich zákazníků si velice vážíme a moc za ně děkujeme. Vaše zpětná vazba je pro nás opravdu důležitá. Svůj komentář či hodnocení můžete vložit prostřednictvím sociálních sítí. Najdete nás na Facebooku i Instagramu, kde díky Vašim komentářům a zkušenostem patříme mezi nejlépe hodnocený servis v ČR, který je kvalitní, rychlý a spolehlivý. Recenzi můžete zaslat i na portál firmy.cz či například na Google profily. Budeme se těšit na Vaši odezvu.

Certifikovaní technici opravují i do 30 min!

Expresní servis mobilních telefonů

Jaké zařízení potřebujete opravit?

Nejčastěji opravujeme:

Nejlépe hodnocený

Nejlepší hodnocení na FB a Google v ČR.
Jsme číslo 1 v Česku. Děkujeme.

Každý den otevřeno

Našich 10 poboček má většinou otevřeno
7 dní v týdnu od 9:00 do 21:00.

Doživotní záruka

… na veškerou práci od našich
certifikovaných techniků.

Opravujeme zařízení také těchto firem